haghgoo-logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
هزینه لاپاراسکوپی

هزينه و قيمت عمل جراحي لاپاروسكوپي كيست تخمدان در بيمارستان خصوصي و دولتی چقدر ميشود؟
هزينه عمل جراحي لاپاروسكوپي كيست تخمدان بسته به تعداد روز هاي بستري قبل و بعد از عمل ، مدت زمان عمل ، وسايل مصرفي حين عمل و تخت بستري خصوصي و هزينه همراه و درجه بيمارستان متغير است ، و در بیمارستان خصوصی از حداقل ٣/٥ ميليون تومان تا ٧/٥ ميليون و در بیمارستان دولتی بین یک تا دو میلیون متغير است كه اين هزينه شامل تمام هزينه ها أعم از هزينه بيمارستان و جراح و بيهوشي ميباشد.
در صورتي كه از بيمه تكميلي استفاده شود فرانشيز مربوطه و هزينه هاي خارج از تعهد بيمه مذكور پرداخت ميشود.

هزينه و قيمت عمل جراحي لاپاروسكوپي اندومتريوز چقدر است؟
هزينه عمل جراحي اندومتريوز نيز با توجه به وسعت درگيري اندومتريوز در شكم و عمل هاي جراحي مورد نياز متغير است ، اگر فقط در حد برداشتن كيست شكلاتي تخمدان و بدون عمل اضافه ديگر باشد مشابه هزينه عمل لاپاروسكوپي كيست تخمدان ساده يا كيست درموئيد خواهد بود ولي اگر عمل لاپاروسكوپي اندومتريوز نيازمند انجام عمل وسيعتري مانند باز نمودن حالب دو طرفه و باز نمودن چسبندگي ها باشد و يا در صورتي كه درگيري اندومتريوز روي روده ها باشد و نياز به عمل برداشتن قسمت مبتلاي روده باشد متناسب با عمل هزينه عمل نيز اضافه خواهد شد و اين هزينه نيز در ببمارستان خصوصي از حدود ٧-٦ ميليون تا ١٥ ميليون تومان و در بیمارستان دولتی بین 2 تا 4 میلیون متغير است .

هزينه و قيمت عمل جراحي لاپاروسكوپي ميوم ( فيبروم) چقدر است؟
هزينه و قيمت عمل لاپاروسكوپي ميومكتومي نيز در بیمارستان خصوصی حدود ٦-٥ ميليون و در بیمارستان دولتی بین 2 تا 3 میلیون در صورت نداشتن عمل و تجهيزات اضافي ميباشد.

هزينه و قيمت عمل لاپاروسكوپي هيستركتومي ( برداشتن رحم )
چقدر است؟
هزينه عمل لاپاروسكوپي هيستركتومي يا برداشتن رحم با يا بدون برداشتن تخمدان ها نيز در صورت نداشتن عمل اضافي در بیمارستان خصوصی حدود ٧-٦ ميليون و در بیمارستان دولتی حدود 2 میلیون ميباشد.

هزينه و قيمت عمل جراحي هيستروسكوپي و برداشتن پوليپ رحمي حدود ٢ ميليون تومان ميباشد.

هزينه و قيمت عمل جراحي هيستروسكوپي ميوم يا فيبروم ساب موكوزال حدود ٣ ميليون تومان ميباشد.

هزينه عمل لاپاروسكوپي تشخيصي نازايي نيز در بیمارستان خصوصی حدود ٣/٥ ميليون تومان و در بیمارستان دولتی حدود یک میلیون نومان ميباشد .

هزينه عمل جراحي لاپاروسكوپي باز نمودن لوله و اتصال مجدد لوله هاي رحمي ( توبوپلاستي) در بیمارستان خصوصی حدود ٦-٥ ميليون تومان و در بیمارستان دولتی حدود 1 تا 2 میلیون ميباشد.

هزينه عمل جراحي لاپاروسكوپي حاملگي خارج از رحمي در بیمارستان خصوصی حدود ٤-٣ ميليون تومان و در بیمارستان دولتی حدود 1 تا دو میلیون ميباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *