haghgoo-logo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

روشن سازی واژن با استفاده از لیزر ( رفع تیرگی آلت تناسلی):
ممکن است برخی خانم ها در ناحیه تناسلی خود دارای تیرگی های ناخواسته باشند که علت آن ها نامشخص است و می تواند به صورت ژنتیکی، به دلیل تغییرات هورمونی، افزایش سن، عفونت های باکتریایی و یا متعاقب تولد نوزاد ایجاد گردد و موجب نا خشنودی فرد و یا شریک جنسی او شود. خوشبختانه با کمک لیزر درمانی، از بین بردن این تیرگی ها میسر شده است. روشن سازی واژن (رفع تیرگی آلت تناسلی) پروسه ای کم خطر است و می تواند توام با سایر پروسه های درمانی و یا زیبایی این ناحیه انجام پذیرد.
روشن سازی واژن (رفع تیرگی آلت تناسلی) با کمک لیزر با استفاده از بی حسی موضعی امکان پذیر بوده و فرآیندی بدون درد است و کارایی ماندگار تر و بیشتری از کرم های روشن کننده نواحی تناسلی دارد. در فرآیند روشن سازی واژن (رفع تیرگی آلت تناسلی) با کمک لیزر، از بین بردن لایه ملانین (سرشار از رنگدانه) که در سطح پوست نواحی تناسلی و نواحی حساس ایحاد شده اند، صورت می پذیرد. تعداد جلسات درمانی بسته به مورد و بر اساس صلاحدید پزشک متفاوت بوده (به طور متوسط 1-3 جلسه) و هر جلسه درمانی به طور میانگین به 10 تا 45 دقیقه زمان نیاز دارد.
در دوران پس از جراحی رعایت بهداشت ناحیه تحت درمان قرار گرفته ضروری است و در طی 2-4 روز اول پس از درمان میبایست ناحیه واژن خشک و تمیز نگاه داشته شود. همچنین به بیمار توصیه می گردد در فاصله زمانی 3-4 روز پس از روشن سازی واژن (رفع تیرگی آلت تناسلی) با کمک لیزر از رابطه جنسی پرهیز نماید. تجویز آنتی بیوتیک با صلاحدید پزشک انجام می پذیرد.
نتایج درمانی پس از روشن سازی واژن (رفع تیرگی آلت تناسلی) با کمک لیزر در مدت 2 هفته پس از درمان ملموس تر می گردد.

منابع مورد استفاده قرار گرفته در متن:
http://www.cosmeticvsurgeon.com/laser-vaginal-en.html

Laser Vaginal & Anal Bleaching

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *